tirsdag 9. mars 2010

Så var det å prøve seg på Share og Embed. Jeg gikk på YouTube og la inn søkeordet ART. Du store allverden, ikke mye museer
der, i hvert fall ikke i første omgang. Derimot var det en som lagde et bilde av en praktfull kronhjort med salatdressing, ketchup, BBQsaus og ditto stekefett og hva det nå ellers var. Selvfølgelig med bare fingrene. En annen kjørte biler grundig støvete og lagde flotte bilder av både landskaper, gjenstander  og annet, og kopier av berømte malerier - i støvet, med pensler. Det lot til å være mye mer i samme gate å se på. Men jeg tenkte jeg skulle finne noe mere seriøst, så letingen fortsatte.

http://www.youtube.com/watch?v=sGSCwC3ZvQM

Vel, vel, mere seriøst. Peter Callesen ble jeg oppmerksom på for noen år siden, og ble aldeles fasinert. Legg særlig merke til skjelettbildene! Men fortsatt får jeg ikke til å legge videosnutten direkte inn på bloggen! (Grrr.) Til gjengjeld tror jeg at jeg har funnet ut forskjellen på å få med hele adressen og bare et stikkord på en henvisning til en side. Så noe kommer det da ut av dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar